jueves, 19 de septiembre de 2013

Activitat 01 Presentació Personal

Em dic Víctor i tinc 16 anys. He començat el curs amb il·lusió, ja que crec que és un curs important que m'he de prendre amb seriositat. Espero aprendre molt durant aquest curs i agafar hàbits d'estudi que em portin cap a millor.
Aquest any crec que sembraré indiferència, i d'aquesta manera proclamar la meva llibertat com a ésser humà que camina cap a la seva pròpia independència fora dels comentaris i dels punts de vista de qui crec que no em mostra respecte o de qui no és al meu costat quan el necessito. 
Espero recollir comprensió dels qui m'envolten i ajut, a la vegada que consells i pensaments que m'ajudin a percebre el món de maneres diferents i des diferents punts de vista que em facin tenir una visió més àmplia del món i m'ajudin a millorar com a persona.

Víctor.

No hay comentarios:

Publicar un comentario