miércoles, 30 de abril de 2014

Das Leben beißt, das Leben küsst



Aquí podem trobar la lletra de la cançó amb la traducció.

Aquesta cançó m'agrada i m'anima molt. Bosse és un grup de música alemany bastant recent. Crec que la cançó té un significat prou profund i esperançador, ens diu que no cal que ens passem la vida esperant a que alguna cosa passi, diu que simplement hem de viure la vida, i mentres la vivim ja vindrà allò bo que esperàvem amb ànsia, es a dir, que si vivim, les coses bones vindran soles mentre deixem passar les coses dolentes. La nostra felicitat pot marxar ballant, però si l'esperem pacientment tornarà a casa ràpid.
Crec que l'autor té molta raó, ja que moltes vegades espero molt a alguna cosa per ocòrrer, i mentre espero no visc el present. O tinc moltes ganes que arribi un dia concret perquè he quedat amb algú especial. Crec que ja he comentat aquesta idea abans en el meu bloc, i he començat a intentar fer que cada instant valgui la pena. Reflexionant sobre els alumnes de Segon de Batxillerat, que ja han acabat les classes i només els queden els exàmens finals (a alguns), m'he adonat que el temps passa realment ràpid, i el malgastem moltíssim. Per exemple, temps que vaig passar anys enrere mirant el meu feix cronològic de Facebook i llegint el que havia publicat gent que m'importava poquíssim, mentre podria haver estat fent altres coses, o el temps que invertim en demostrar el que sabem, les hores passades fent exàmens, que potser si haguéssim invertit en estudiar haguéssin estat mes profitoses.
Espero que sigui com la cançó diu, i em quedaré esperant a que la vida em mossegui o m'estimi.





No hay comentarios:

Publicar un comentario