sábado, 22 de febrero de 2014

Activitat 10 La por a l'altre o a l'Altre

"Allò que els éssers human estimen o odien no és pas l'essència de les coses o de les persones, sinó únicament el seu aspecte."

Crec, que molts cops, la gent acostuma a jutjar les coses només per la seva apariència. Això porta greus conseqüències. 
Des del punt en què el menjar que mengem dia a dia éstractat per tal que les mandarines siguin rodonetes i taronges en comptes de naturals, o els productes de brioxeria o precuinats que també semblen completament artificials per tal que els comprem abans que una altra cosa que pugui semblar una mica més lletja, i pot saber molt millor.
Això traspassa les persones, i és possible que molta gent jutgi a altres persones només per la seva apariència, sense saber absolutament res de la seva vida, o de quin pa estan fetes.
És possible que m'hagi passat algun cop, ja que sóc humà, i les coses m'entren primer per la vista. Tot i això, intento que no em passi massa, i que si la meva germana m'ha fet uns cupcakes de oreo, que tenen un aspecte una mica discutible, me'ls mengi abans de dir-li que semblen lletjos, i comprovi que estan boníssims.

No hay comentarios:

Publicar un comentario